■マレーシア航空ビジネスクラス(機内食予約) ”CHEF-ON-CALL”を試してみました

こんにちは!

OneWorldTravelerのトモです。

 

成田発クアラルンプール行き搭乗日の3日前に

マレーシア航空から下記のメールが届きました

 

f:id:tnakagome:20170523104952j:plain

ファースト・ビジネスクラス向けの機内食の事前予約サービスの案内のようです

フライト出発時間の24時間前までに予約必須との事

(そういえばJALも最近開始しましたかね)

 

メニューのPDFファイルはこちら

https://www.malaysiaairlines.com/content/dam/malaysia-airlines/mas/ccf/pdf/mh_business_class_menu.pdf

 

WEBからそのまま選択するのかなと思いきや、

Please note that owing to system maintenance activities, our online ordering facility for Chef-on-Call is temporarily unavailable. During this period, you can place your order by contacting our call centre at 1 300 88 3000 (within Malaysia) or +603 7843 3000 (outside Malaysia), or email us at kulccm@malaysiaairlines.com.

システムがダウンしているので、電話かメールをしてねって事でした(^-^;ので

こんな感じで送ってみます。

f:id:tnakagome:20170523111314j:plain

数時間で返事がありました。

 

Dear Mr. Tomoyuki,

Thank you for contacting Malaysia Airlines .

Please be informed that I have ordered your meals for NRT/KUL/NRT accordingly.

Kindly contact us if you require any further assistance.


Warm Regards,
Gobal Customer Contact Centre
www.malaysiaairlines.com

 

確かに承りましたという事で安心です(^^)